۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه +خشک کردن میوه روی بخاری یا شوفاژ

دم کردن انواع چای و دمنوش با طعم‌ میوه‌ها و برگ‌های گیاهان معطر مختلف یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه اغلب افراد به خصوص در فصل پاییز و زمستان است. برخی از این چای و دمنوش‌ها خاصیت درمانی دارند و برخی دیگر به خاطر طعم مطبوع‌شان و احساس گرمایی که به بدن می‌بخشند مورد علاقه افراد مختلف هستند. خواص درمانی و طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه را از سایت THE DELICIOUS CRESCENT و نیز نحوه خشک کردن میوه روی بخاری یا شوفاژ را در مجله کوروش بخوانید.

دمنوش و چای میوه‌ای را با چای سبز یا سفید درست کنید

 

چطور دمنوش و چای میوه‌ای را با چای سبز یا سفید درست کنیم؟

 

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۴۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohamad rezai

خواص کشمش از هر نوع و رنگی

خواص کشمش و فواید درمانی آن برای بدن

کشمش ها از خشک شدن انگورها در جلوی نور خورشید یا خشک کن تهیه می شوند، به طور طبیعی شیرین هستند و طعم آن به طور گسترده ای در پخت و پز غذایی در سراسر جهان، به ویژه در دسرها استفاده می شود.خواص کشمش

خواص کشمش

آیا کشمش برای شما خوب است؟

اگرچه کشمش کوچک است، اما آنها سرشار از مواد مغذی می باشند. بر طبق گزارشات، کشمش ها به عنوان بخشی از گروه میوه محسوب می شوند. این میوه های خشک شده انرژی را افزایش می دهند و معمولا برای کوهنوردان، مسافرین یک تونیک سالم به حساب می آیند.

ویتامین ها و ارزش تغذیه ای کشمش:

کشمش منبع خوبی از انرژی، فیبر، پروتئین و کربوهیدرات ها است. آنها همچنین دارای قند و کالری زیادی هستند، اما هنوز هم دارای شاخص گلیسمی پایین هستند. کشمش حاوی کلسترول صفر و غنی از مواد مغذی مختلف است، که برای سلامتی بسیار مفید هستند و عبارتند از:

ویتامین ها:ویتامین c،فولات، تیامین، نیاسین، ریبوفلاوین، ویتامین B-6 و پانتووتنیک اسید

مواد معدنی:پتاسیم، کلسیم، منیزیم، فسفر، آهن، روی و سدیم

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۴۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohamad rezai

با شنا وزن کم کنید

ورزش شنا باعث کاهش وزن می‌شود و عضلات بدن را ورزیده می‌کند. پایگاه اینترنتی "Utile" در این باره نوشته است: روش‌های کاهش وزن زیادند، اما ورزش راهی ثابت شده است. شنا جزو ورزش‌های مفید برای کاهش وزن است.

کم کردن وزن اغلب پیچیده است. رژیم‌های معجزه آسای زیادی هر روزه معرفی می‌شوند و روش‌هایی که واقعا مفید هستند، معمولا طولانی و سخت است. شنا، در این زمینه فواید زیادی دارد، این ورزش ، فعالیت ایده‌آل برای سریع لاغر شدن است.


Image result for ‫فواید استخر برای لاغری‬‎

ادامه مطلب...
۱۷ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohamad rezai

ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست

ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست

برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.

فواید زرده تخم مرغ برای پوست

زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.

به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.

ماسک های چهره ی زرده تخم مرغ ،برای افرادی با پوست خشک و پوسته پوسته، شگفت انگیز خواهد بود.

مواد مغذی موجود در زرده تخم مرغ برای تغذیه ، لطافت و رطوبت پوست بسیار مفید است.

ماسک زرده تخم مرغ و عسل برای بسیاری از مشکلات پوستی از جمله جوش ها و آکنه ها، تیرگی، خشکی و… مفید است و می تواند یک درمان سالم و خانگی و همچنین ارزان را برایتان فراهم کند. در این مطلب طرز تهیه ماسک زرده تخم مرغ و میزان مصرف آن را به شما آموزش می دهیم.

 

 

ادامه مطلب...
۱۶ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohamad rezai

آشنایی با فواید و مضرات روغن خراطین / خواص دارویی روغن خراطین بیشتر بخوانید

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی تهیه میشود. روغن خراطین یکی از طبیعی‌ترین روغنها برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه و عضلات ورزشکاران است. روغن خراطین در اکثر نقاط بدن و پوست باعث افزایش حجم خواهد شد.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جاگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .روغن خراطین

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل غلیظ است و بوی نامطبوعی دارد و جذب پوست می شود

آشنایی با فواید و مضرات روغن خراطین / خواص دارویی روغن خراطین

ادامه مطلب...
۰۵ شهریور ۹۸ ، ۰۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohamad rezai