۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

هشدارهای پزشکی برای تکان دادن نوزاد

اطفال را موقع بی تابی هرگز نباید تکان بدهید تکان های شدید برای شیرخواران مضر و خطرناک هستند و می توانند سلامتی آن ها را به خطر بیندازند مغز و سیستم عصبی اطفال با تکان های شدید دچار اختلال خواهد شد پرتاب ناگهانی نیز می تواند به فرزندتان آسیب برساند نوزادان ضعیف و آسیب پذیر هستند بهتر است به راهنمایی های پزشکی در این زمینه دقت کنید . والدین تا هجده ماهگی نوزاد باید از تکان دادن شدید وی اجتناب کنند، زیرا این تکان‌ها می‌تواند عوارض بسیار ناگواری به همراه داشته باشد.

ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohamad rezai

جملات خطرناکی که نباید به یک مرد بگویید

مردان و زنان به دلیل تفاوت های بسیاری که دارند گویی که از دو سیاره مختلف هستند.بسیاری از زنان در صحبت کردن با مردان به مشکل برمیخورند و اغلب شکایت دارند که همسرشان به حرف های آن ها توجهی ندارد اما باید دید مشکل اصلی در کجاست آیا قصد این گونه مردان، بی اعتنایی به همسر است و یا نوع حرف زدن و موضوعات مطرح شده از جانب زن،مرد را وادار به رفتار سرد می کند.در ادامه همراه ما باشید و مبحث چگونه با مردان حرف بزنیم را با دقت مطالعه کنید.

ادامه مطلب...
۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohamad rezai

دردی در بارداری که اشک تان را در می آورد + علائم

با راهنمای خود مشورت کنید تا یاد بگیرید چطور دردهای خود را درک کنید، وقتی زمان بگذارید که پزشک را صدا بزنید و علائم ساده را به دست آورید.

برخی علل بی ضرر درد شکمی در دوران بارداری چیست؟

موارد جدی از درد شکمی در دوران بارداری چه هستند؟

چه زمانی باید به مشاهدات خود فکر کنم؟

آیا کاری هست که بتوانم برای تسکین ناراحتی شکم در طول دوران بارداری انجام دهم؟

ادامه مطلب...
۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohamad rezai

طبیعی ترین راه درمان کبد چرب با طب سنتی

برای پیشگیری از ابتلا و درمان کبد چرب اکثربیماران ترجیح می دهند از دارو و روش های گیاهی استفاده کنند. چه بخوریم و چه نخوریم تا از شر کبد چرب خلاص شویم و بهترین روش درمان کبد چرب را پیش گیریم.

ادامه مطلب...
۰۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mohamad rezai